vBulletin Search Engine Optimization
This is a discussion on Hallo vbseo community within the Introduce Yourself forums, part of the Focus on Members category; Hello, I'm Marko Schmuck from Berlin, Germany and glad that i bought vbseo Keep up the great work guys....
| |||||||
Enhancing 80 million pages. | Register | FAQ | Members List | Social Groups | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
|
| |||
| |||
|
Hello, I'm Marko Schmuck from Berlin, Germany and glad that i bought vbseo Keep up the great work guys. |
|
| ||||
| ||||
|
Heya Marko! Thank you, and do enjoy the Community...and vBSEO!
__________________ Ace Shattock / Crawlability Inc. Support Team Launches New DeskPro Powered Tool Enhanced Support at Your Service vBSEO 3.2.0 Launched - Maximum Overdrive for Your Web Traffic! Over 100 Instant SEO Optimizations 6X Traffic - $1400 in One Day with vBSEO! Imagine What the vBSEO Patent Pending Technology Can Do For You. My Personal Sites: New Zealand Forum | vBulletin Modifications and Styles | vBulletin Hosting |
|
| ||||
| ||||
|
Hallo Marko und Willkommen im Forum |
|
| ||||
| ||||
|
Hallo Marko, herzlich Willkommen bei vBSEO. Ich freue mich, dich hier begrüßen zu können. Solltest du Fragen haben, kannst du dich gerne bei mir melden oder im Forum posten. Dein Name kommt mir bekannt vor. Hast du etwas mit Joomla! zu tun?
__________________ Philipp Herbers / Crawlability Inc. Support Team gibt neues Supportsystem frei Verbesserter Support für unsere Kunden vBSEO 3.2.0 freigegeben - Maximale Optimierung für Ihren Web-Traffic! Über 100 weitere SEO Optimierungen 6X Traffic - $1400 in einem Tag durch vBSEO! Stellen Sie sich vor, was die patentierte vBSEO Technologie für Sie tun kann. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ja genau bin dort auch bekannt als Predator Werde mich mal in Ruhe umschauen, hab VBSEO gleich ohne Probleme installiert bekommen Gruss Marko |
|
| ||||
| ||||
|
Welcome to vBSEO Marko
__________________ Juan Muriente / Crawlability Inc. Support Team Launches New DeskPro Powered Tool Enhanced Support at Your Service vBSEO 3.2.0 Launched - Maximum Overdrive for Your Web Traffic! Over 100 Instant SEO Optimizations 6X Traffic - $1400 in One Day with vBSEO! Imagine What the vBSEO Patent Pending Technology Can Do For You. |
|
| |||
| |||
| Thanks a lot Juan i'm following since a few days your vbSEO Theme thread and can't wait to get it into my small hands |
|
| ||||
| ||||
| Quote:
__________________ Juan Muriente / Crawlability Inc. Support Team Launches New DeskPro Powered Tool Enhanced Support at Your Service vBSEO 3.2.0 Launched - Maximum Overdrive for Your Web Traffic! Over 100 Instant SEO Optimizations 6X Traffic - $1400 in One Day with vBSEO! Imagine What the vBSEO Patent Pending Technology Can Do For You. |
|
| ||||
| ||||
|
Hallo Marco, du betreibst ein Forum? Auch wenn es mich nichts angeht, aber nun bin ich neugierig. Dürfte ich deine URL erfahren (gerne auch per PN)?
__________________ Philipp Herbers / Crawlability Inc. Support Team gibt neues Supportsystem frei Verbesserter Support für unsere Kunden vBSEO 3.2.0 freigegeben - Maximale Optimierung für Ihren Web-Traffic! Über 100 weitere SEO Optimierungen 6X Traffic - $1400 in einem Tag durch vBSEO! Stellen Sie sich vor, was die patentierte vBSEO Technologie für Sie tun kann. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ist auch eine gute Gelegenheit meine alte vBridge ( Brücke zu Joomla ) zu reaktivieren. Also nichts anderes als meine Projekte unter einen Hut zu bringen. Wenn alles fertig ist wird der Link im Profil stehen Gruss Marko |
|
| ||||
| ||||
|
Klasse
| Thread Tools | |
| |